اخبار جدید

  • ۰
  • ۰

تاثیر کرونا بر کسب و کارهای آنلاین

به گزارش افکار نیوز کسب و کارهایی که قبل از شروع کرونا اینترنتی بودند، این شرایط برای آن ها تبدیل به فرصتی طلایی شد تا سوار بر موج کرونا، کسب و کار خود را گسترش دهند.

تاثیر کرونا بر کسب و کارهای آنلاین

حدودا یک سال از پیدایش ویروس کرونا می گذرد و در این مدت روند کاری بسیاری از کسب و کارهای دستخوش تغییر شده است. بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده اند و مشاغل بسیاری به خصوص در ایران در خطر تعطیلی همیشگی قرار گرفته اند. بسیاری از کارخانه ها تولیدات خود را کاهش داده و یا حتی متوقف کرده اند و به طور کلی مشاغل بسیار زیادی تحت تاثیر اثرات منفی این ویروس قرار گرفته اند.

مقالات مرتبط: قالیشویی تجریش

در این میان افراد و کسب و کارهایی هم بودند که توانستند خودشان را با شرایطی که این ویروس حاکم نموده است تطبیق دهند و حیات کسب و کار خود را حفظ کنند. بسیاری از کسب و کارهای سنتی رفته رفته به اینترنت روی آورده و فروش محصولات و خدمات خود را از طریق اینترنت آغاز کردند. ظهور کرونا باعث شد تا افرادی که به کسب و کار اینترنتی اعتماد نداشتند و فقط روش سنتی تجارت را ترجیح می دادند هم، نسبت به این نوع از تجارت خوش بین شده و این نوع از فعالیت را نیز آغاز کنند.

 

شاید بخواهید بخوانید: قالیشویی هفت حوض

  • ۹۹/۱۰/۲۸
  • online tabliq

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی