اخبار جدید

  • ۰
  • ۰

 

در قالب اردوی جهادی؛
پنچ هزار و ۹۹۶ خدمت پزشکی و دندانپزشکی در روستای نگل سنندج ارائه شد
سنندج‌ - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: پنچ هزار و ۹۹۶ خدمت پزشکی و دندانپزشکی در قالب اردوی جهادی طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ خرداد در روستای نگل این شهرستان ارائه شد.

سرهنگ حسن عسکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۸۵۰ خدمت دندانپزشکی، ۲۵۷ اکوی قلب، ۱۱۱ نوار قلب، ۲۸۳ خدمت چشم پزشکی، ۱۸۵ خدمت سونوگرافی و ۲۶۵ خدمت رادیولوژی برخی از خدمات انجام شده طی این سه روز است.

شاید بخواهید بخوانید: قالیشویی خیابان دماوند

وی اضافه کرد: ۱۹۲ نفر از خدمات متخصص زنان، ۳۲۰ نفر از خدمات متخصص داخلی، ۲۸۱ نفر از خدمات متخصص قلب و ۲۷۸ نفر از خدمات ماما بهره‌مند شدند.

سرهنگ عسکری با اشاره به اینکه تمامی داروهای ارائه شده هم به صورت رایگان به مراجعین و بیماران داده می‌شد یادآور شد: تعداد قابل توجهی هم برای انجام عمل جراحی شناسایی شدند که با هماهنگی‌هایی که با دانشگاه علوم پزشکی کردستان صورت گرفته و با بهره‌مندی از بیمارستان‌های استان پزشکان این گروه جهادی برای انجام این عمل‌ها به استان باز می‌گردند.

همزمان با ایام ارتحال امام خمینی (ره) و به دعوت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گروه جهادی رأیت العباس متشکل از ۷۰ نفر پزشک و دندانپزشک بسیجی خواهر و برادر در روستای نگل سنندج حضور پیدا کردند.

در این اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی در قالب ۱۰ یونیت مجهز از ترمیم و عصب کشی تا معالجه تکمیلی به بیماران ارائه شد. این گروه جهادی با هزینه شخصی خود و کمک های خیرین در این اردوی سه روزه علاوه بر ویزیت رایگان بیماران بیش از ۱۵ میلیارد ریال دارو و پنج میلیارد ریال وسایل دندانپزشکی به بیماران ارایه شد.

روستایی نگل از توابع بخش کلاترزان شهرستان سنندج در استان کردستان است. این روستا در ۶۵ کیلومتری شهر سنندج و در مسیر جاده سنندج - مریوان قرار دارد. 

 

مقالات دیگر: اسنپ آن اسمایل

  • ۰۰/۰۳/۱۸
  • online tabliq

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی