اخبار جدید

  • ۰
  • ۰

ایجاد صلح و سازش ۱۱ پرونده قضایی در اهواز
رییس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در یک روز کاری ۱۱ پرونده قضایی با تلاش مجتمع شماره سه حل اختلاف اهواز به صلح و سازش ختم شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: اعضای شعب 19، 20 و 37 مجتمع شماره سه شورای حل اختلاف اهواز در یک روز کاری 11 فقره پرونده مطالبه وجه به ارزش بیش از 11میلیارد و 375 میلیون ریال را با صلح و سازش مختومه کردند.

وی گفت: با توجه به وظیفه ذاتی شورای حل اختلاف که همان ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی است تلاش می شود از ورود پرونده‌های قضایی به دادگستری جلوگیری شود و صلح را بین 2 طرف پرونده برقرار کنند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی افزود: تقویت و حمایت هرچه بیشتر شورای حل اختلاف، باعث کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی و افزایش امنیت، آرامش و آسایش پایدار جامعه می‌شود.

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان بر اهمیت دادن به گسترش صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و تلاش مضاعف، پرونده‌های ارجاعی به شورای حل اختلاف را به صلح و سازش هدایت کرد و یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این مجموعه ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی است.

مقالات دیگر: تشریفات ترحیم تهران

  • ۰۳/۰۲/۰۲
  • online tabliq

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی